Ana Morodan este una dintre cele mai urmărite vedete din România pe rețelele de socializare. Stilul ei nonconformist despre viață și modă o fac să fie mereu în atenția publicului, având în prezent o avere fabuloasă.

„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.

Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan, potrivit wowbiz.ro. Ana morodan c

Cine este „Contesa digitală”?

Ana Morodan este o bloggeriță, antreprenoare, consultant de imagine și influencer de modă și lifestyle din România. Ea s-a născut pe 19 ianuarie 1985. Ana Morodan a absolvit Facultatea de Drept, specializându-se în Drept civil.

Ana este cunoscută pentru stilul ei distinctiv de moda și pentru sfaturile ei de fashion și stil de viață pe care le împărtășește pe blogul ei personal și pe rețelele sociale. De asemenea, ea organizează cursuri și workshop-uri pentru a ajuta oamenii să își îmbunătățească imaginea personală și profesională.

Ea este o personalitate activă în lumea modei și a beauty-ului, iar activitățile și proiectele sale sunt urmărite cu interes de un public larg.

Ce afaceri are Ana Morodan?

Ana Morodan are mai multe afaceri în diverse domenii, printre care se numără:

  1. Blogul personal – AnaMorodan.com – unde scrie despre modă, lifestyle și călătorii;
  2. Cursuri și workshop-uri de imagine personală și profesională, care se adresează atât persoanelor fizice, cât și companiilor;
  3. Brandul Ana Morodan Studio, care produce haine și accesorii de modă;
  4. Casa Morodan – un proiect de amenajare a unei case într-un stil modern și luxos, care servește drept sursă de inspirație pentru cei interesați de design interior;
  5. Proiecte de caritate și implicare socială – Ana Morodan este implicată în mai multe proiecte caritabile și se implică activ în cauze sociale, precum protecția mediului și lupta împotriva violenței domestice.

Ana Morodan este o antreprenoare de succes și o personalitate foarte activă în lumea modei și a afacerilor.

 

Foto: cancan.ro și wowbiz.ro

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.