Decizie de ultimă oră luată de Altex. Clienții trebuie să știe asta

0

Altex, liderul pieței electro-IT din România, pregătește o serie de expansiuni și inovații în primul semestru al anului viitor. Compania a anunțat planuri pentru inaugurarea a șase magazine noi, iar unul dintre ele va fi organizat conform unui concept inovator, special creat pentru a oferi clienților o experiență de testare a produselor. De asemenea, Altex intenționează să își extindă capacitățile logistice cu un nou depozit în Dragomirești Vale.

Altex se extinde în România

Această expansiune face parte din strategia de creștere a companiei, care a inaugurat zece magazine în cursul anului 2023. În plus, Altex se concentrează pe dezvoltarea de proiecte de la zero, unde unitățile cu o suprafață de aproximativ 2.500 de metri pătrați sunt considerate cele mai eficiente din punct de vedere al afacerii.

Unul dintre cele mai așteptate evenimente este deschiderea unui magazin cu trei niveluri în București, în zona Voluntari. Acest magazin va include un concept nou care se concentrează pe experiența clienților și oferă o gamă variată de produse și tehnologii, precum și zone de brand. Cu cele trei niveluri, acest magazin oferă o experiență îmbunătățită pentru clienți, inclusiv posibilitatea de a testa produsele.

„Este deja în construcție. Nouătatea vine din experiența clientului în magazin. Aveam niște proiecte cu partenerii și furnizorii, producătorii noștri, astfel încât să le oferim clienților o experiență mai bună decât oferim acum din punct de vedere sortiment, tehnologii, lansări de produse, zonele de brand. Este un magazin care se potrivește în zona de testare produse sau experiență client pentru că, având trei niveluri, ne permite să construim categoriile pe niveluri într-un anumit fel”, a declarat pentru Economica Raul Filip, director de achiziţii la Altex România.

Cifrele sunt bune pentru Altex

În plus, Altex intenționează să dezvolte un nou depozit cu o suprafață de 90-100.000 de metri pătrați în Dragomirești Vale, în apropierea Bucureștiului. Această mișcare are ca scop optimizarea proceselor logistice și creșterea eficienței în livrarea produselor.

Altex mizează pe o creștere a cifrei de afaceri de 7-10% în acest an, ajungând la 1,4 miliarde de euro. Cu toate acestea, compania estimează că piața produselor electro-IT va rămâne la nivelul anului trecut sau va crește ușor. Această expansiune și focusul pe îmbunătățirea experienței clientului reflectă angajamentul Altex de a rămâne liderul pieței în industria electro-IT din România.

Ce propune Altex de Black Friday?

„Am gândit reducerile astfel încât să avem o selecție de produse care e relevantă pentru client, produsele pe care le așteaptă pentru a investi și aș îmbunătăți viața. Reducerile sunt de până la 50%(…) Stocul e mai mare decât cel de anul trecut, pentru că ne așteptăm și la vânzări mai mari.”, a precizat Raul Filip, Director Achiziții Altex.

Foto: jurnalantreprenor.ro

Comentarii Facebook

Lasă o replică

Email-ul tău nu va fi făcut public.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Citește mai multe aici!

Politica de confidențialitate și cookie-uri